اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بومی‌سازی قطعه‌ای که خارجی‌ها را هم متعجب کرد

مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب‌آهن اصفهان گفت: کارشناسان خارجی اعتقاد داشتند که طراحی و ساخت درب‌های فلکسیبل باتری بدون مشارکت آن‌ها در ایران امکان پذیر نیست، اماخوشبختانه این پروژه انجام شد که یک افتخار بزرگ برای صنعت فولاد کشور است.

بومی‌سازی قطعه‌ای که خارجی‌ها را هم متعجب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، رضوانیان در برنامه زنده‌رود به عنوان یک مدیر موفق حضور یافت و از بومی‌سازی‌های صورت گرفته در این بخش سخن گفت.

مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب‌آهن اصفهان باتری شماره ۳ ذوب‌آهن اصفهان را به لحاظ ظرفیت و ساختار در خاورمیانه بی‌نظیر دانست و گفت: پیمانکار پروژه ساخت این باتری، قبل از بهره‌برداری پروژه را رها کرد اما با توجه به اینکه ادامه فعالیت ذوب‌آهن به این باتری بستگی داشت، تلاشگران ذوب‌آهن با همت والای خود آن را به بهره‌برداری رساندند.

وی افزود: پس از راه‌اندازی مسائلی همچون نگهداری و تعمیرات و همچنین کاهش آلایندگی مدنظر قرار گرفت که در این راستا کار بسیار بزرگی انجام شد و آن ساخت و طراحی درب‌های فلکسیبل این باتری بود تا از نشت گازهای آلاینده جلوگیری کند.

رضوانیان عنوان کرد: این درب‌ها 800 قطعه دارد و از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است و حتی کارشناسان خارجی اعتقاد داشتند که طراحی و ساخت آن بدون مشارکت آن‌ها در ایران امکان پذیر نیست، اماخوشبختانه این پروژه انجام شد که یک افتخار بزرگ برای صنعت فولاد کشور است.

مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: قبل از این پروژه و جهت راه‌اندازی باتری شماره ۳، با توجه به اینکه پیمانکار تعهدات خود را انجام نداد، فعالیت‌های گسترده‌ای مانند ساخت پالایشگاه مورد نیاز و ساخت واحد گوگردزدایی نیز انجام شد.

وی افزود: ما ایرانی‌ها اثبات کرده‌ایم که می‌توانیم در شرایط سخت، هر کار غیرممکنی را ممکن سازیم؛ از مسؤولان این توقع را دارم که قدر جوانان مستعد، باهوش و باذوق ایران را بدانند و در این راستا انتظار این است که مانعی برای تولید ایجاد نشود به عنوان مثال کمبود مواداولیه مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است، همچنین مسؤولان در برابر مشکلات باید صبور باشند تا اعتماد به جوانان حاصل خود را نشان دهد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول